REKLAMA

Administrator nieruchomosci

Firma zarządzająca wspólnotami mieszkaniowymi poszukuje pracownika na stanowisko administratora nieruchomości.

Zakres obowiązków:
-prowadzenie spraw administracyjnych związanych z funkcjonowaniem nieruchomości
– dbałość o zachowanie pozytywnych relacji z właścicielami lokali w obsługiwanym zasobie
– stała współpraca z działem księgowości i działem technicznym w zakresie usterek, awarii oraz drobnych prac konserwacyjnych
– współpraca z firmami zewnętrznymi zapewniającymi serwis obiektów
– dbałość o estetykę obiektów, organizacja niezbędnych prac porządkowych i ich kontrola
– rzetelne prowadzenie dokumentacji administracyjnej wspólnoty ( uchwały, umowy, pisma)

Wymagania:
-wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe
– doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej najlepiej w zakresie znajomości zagadnień prawnych i administracyjnych dotyczących wspólnot mieszkaniowych
– wysoka kultura osobista, umiejętność i chęć pracy w zespole
– samodzielność i kreatywność w skutecznym rozwiązywaniu problemów
– znajomość pracy na komputerze
– czynne prawo jazdy kat.B

Oferujemy:
– zatrudnienie w stabilnej firmie działającej na rynku nieruchomości od 2000 roku
– satysfakcjonujące wynagrodzenie
– umowa o pracę pełny etat
– praca od poniedziałku do piątku ( 8-16)
– możliwość zdobywania nowych umiejętności związanych z zarządzaniem nieruchomościami pozwalających na wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w naszej branży
– praca w ciekawym zespole i miłej atmosferze

Wymagane dokumenty:
– Cv
– list motywacyjny
– oświadczenie:
Zainteresowane osoby proszę o przesyłanie ofert ( cv i list motywacyjny) na adres e-mail: sekretariat@agbud.legnica.pl .
„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów rekrutacji na stanowisko administratora nieruchomości zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.).”
 

„Państwa dane osobowe, przekazane do celów rekrutacji na stanowisko administratora nieruchomości będą przetwarzane jedynie do tychże celów, z zastrzeżeniem, że Administrator usunie przekazane dane osobowe najpóźniej do 3 miesięcy po zakończeniu procesu rekrutacji na dane stanowisko

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.